Eindevaluatie jaar 1
Poster voor mijn gesprek op 29 mei
De 3 competenties
De competenties
Leren
Workshop nieuwslezer
Onderzoeken
Programmatisch toetsen
Taakinitiatie
Innoveren
Programmatisch toetsen
Professionele identiteit
Professionele identiteit
titel
Ik vind het mooi dat ik door deze opleiding nu veel beter kan aangeven wat mijn professionele identiteit is.
Verschillen door de jaren heen: de webdesigner die techniek en vormgeving combineert, toen ‘de techneut’ (bij de creatieve richting), de netwerker bij WorldSkills, de creatieveling (bij software development), bij glrxtra de netwerker en de leider, bij de tech xpress idem maar nu ook meer gericht op aansturen collega’s (inzet). Kennis over onderwijs verbreed en verdiept zich
Ik wil graag een kennisbaken zijn.
Rolontwikkeling teacher leader
Rolontwikkeling
Ik vind eerlijk gezegd dat ik nog niet zoveel ander heb gedaan als wat ik normaliter zou doen. Het enige wellicht is dat ik met een andere bril kijk. Met meer met kennis in mijn achterhoofd. Ik heb gevraagd of ik met projecten mee kan draaien zoals in de werkgroep toetsbeleid. Het grootste verschil is dat ik nu concreet projectleider ben over de doorstroom vmbo-mbo en hiervoor ruimte krijg.
En ik ben met meer zelfvertrouwen nudges aan het uitdelen. Over programmatisch toetsen bij GLRXTRA, CoSpaces aanschaf.
Bronnen
Makers van de digitale toekomst: strategisch Beleidsplan 2023 >> 2026. Grafisch Lyceum Rotterdam.
Ruijters, M. C. P., Van Luin, G. E. A., & Wortelboer, F. Q. C. (2019). Mijn binnenste buiten: Werken aan je professionele identiteit. Management Impact.